
Marka Değeri Nasıl Yükselir?
Marka soyut bir kavram. Marka değeri ise karmaşık ve objektif olarak ölçülmesi zor bir konu. Deneyimlerime göre pazarlamada hangi adımlarla ilerlememiz gerektiğini her projede düşünürken ana başlıklarıyla yazmak istedim.



Pazarlama Planına Uygun Pazarlama Bütçesi Nasıl Hazırlanmalı?
2025 yılı için nasıl bir planlama yapacağız bu koşullar altında? Pazarlama bütçesini nasıl şekillendireceğiz? Bu konuda sıkça yapılan hatalar nelerdir kısaca ondan bahsedeceğiz çünkü uzun yazarsam okunmama ihtimali var!

Pazarlamacılar Giremez - Briefle Beni Şekerim 3. Bölüm
Pazarlamada başarısızlıklardan franchise sistemlerine, 200 takipçiden atarlı cevaplara kadar en ince brief'ler burada! Reklamcı Esra ve rasyonel Burak ile pazarlamanın yaratıcı çözümlerini keşfedin. Kim olursanız olun, her brife bir çözüm, yaratıcılık ve eğlence bu podcast'te. Ceyhun’un derdine derman arayışıyla hikaye başlıyor... İyi bir kahkaha garantisiyle dinle!


