Dönemsel CMO ile Farklılaş
İçinde Ne Var?
Hafta: Rekabet durumu + SEO Analizi + Web sitesi durum değerlendirmesi
Hafta: Markalaşma stratejisi + mesaj + tone of voice
Hafta: Müşteri kazanımı, deneyimi ve ekip yapınız
Hafta: Satış artırma - yeni müşteri bulma yolları
Hafta: Sosyal Medya
Hafta: Funnel kurulumu için ilk adımlar
Hafta: Reklam sistemi kurulumu
Hafta: YZ ile pazarlama süreçlerinizi kontrol etmek ve hızlandırmak (konuk mentor)
Hafta: Pazarlama protokol ve süreçlerinin hazırlanması + son değerlendirme
Sınırlı bütçesi olan üretici, KOBİ, start-up, teknogirişimciler için dönemsel pazarlama liderliği sunuyoruz.
Birlikte neler yapabileceğinizi konuşuyor ve bu konuları aksiyon planına dönüştürmenize yardım ediyoruz.
Biz ikimiz (Esra ve Burak) size rehber oluyor;
rakiplerinizden nasıl ayrı olacağınızı ve daha verimli pazarlama süreçleri oluşturacağınızı anlatıyoruz.
Yeni müşteri bulmak hem pahalı hem de çok zamanını alıyor değil.
Pazarlama alanında işlerinizi kendiniz yürütmek ve uygulamak istiyorsanız size rehberlik ediyoruz. Size doğru soruları sorarak, gerekli pazar analizini yaparak ne yapmanız gerektiğini çıkartıyoruz. Ancak siz kendiniz iş planını ve yol haritasını uyguluyorsunuz.
Burada yapay zeka yok. Deneyim var. Siz isterseniz nasıl daha iyi YZ kullanacağınızı anlatırız ama mesele çıktı ve fayda.
Pazarlama, strateji, reklamlar, SEO, mailing, funnel kurulumu veya medya planlama…
Yaratıcı şekilde yol haritanızı çıkartıyoruz.
Ne Kazanacaksın?
Farklılaşmanızı sağlayacak bakış açısı
Pazarlama sisteminizi kurmaya yardımcı olacak know-how sağlamak
Satışlarınızı x3 - x7 artırmak
Pazarlama iletişiminde profesyonellik
Uzun vadeli başarı
Bilinirlik
Temel ve güncel pazarlama yaklaşımlarını öğrenmek
Dönemsel CMO ile daha çok satış ve bilinirlik ister misin?
Burada biz işin kendisini yapmıyoruz.
Sana yol gösteriyoruz.
Eğer hepsini senin için yapmamızı istiyorsan buraya bekleriz: Fraksiyonel CMO